رقابت توی تیم فانتزی شروع شده پیشنهاد میکنم حتما برین و تیم تشکیل بدید پشیمون نمیشیدفوتبال فانتزی

لیگ فوتبال فانتزی 92-93 با شروع لیگ برتر ایران آغاز شده است. شما هم تیم فانتزی خود را با 15 بازیکن تشکیل دهید و رقابت با دیگر مدیران را آغاز کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

کلوپ هواداران فجر سپاسی
ساعت15:08---29 تير 1392
اگه شیرازی نیستی پس کجایی هستی . منو با همین مشخصات لینک کن و بعد بهم بگو لینکت کنم

آریوبرزن
ساعت13:12---29 تير 1392
درود دوست من.خوشحالم که داری با قدرت ادامه می دی.توی میهن بلاگ که من وبلاگمو توش ساختم یه بخش هست که هر نوشته ای رو به صورت کد html در میاره و بعد اون کد رو در قالب وبلاگم اضافه(کپی) می کنم. حالا نمیدونم که لوکس بلاگ هم این امکانو داره که نوشته ها رو به صورت کد html در بیاری یا نه؟ اگه بازم پرسشی داشتی خوشحال می شم ازم بپرسی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  شنبه 29 تير 1392ساعت